DAGENS PLUS OCH MINUS


Dagen har bestått av både några plus- och några minussidor:

+ Sovmorgon, började 09:10 istället för 07:50.
+ Kämpade mig upp ur sängen imorse trots att hela min kropp ville ligga kvar.
+ Klarade redovisningen galant, nästan i alla fall.
+ Fick mvg i filosofikursen! Överlycklig.
+ Rolig sexualkunskapslektion då läraren skriver dogisar istället för doggy style på tavlan.
+ Bra simträning nu efter skolan trots att jag var trött.
+ Ska spendera natten hos prinsen♥
+ Börjar 09:00 imorgon.

- Drömde mardröm inatt/imorse
- Ville verkligen ligga kvar i sängen bredvid Viktor som inte jobbade idag.
- Alldeles för lång skoldag.
- Trött som sjutton efter skolan. Tog ingen powernap innan träningen.
- Måste snart läsa lite samhäll för jag och Na-Na har redovisning imorgon.
- Viktors dator/internet/någonting är jättefucked up så nu blev detta inlägg jättefult...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0