You got the smile that only heaven can make


Ajajajajaj. Halkade i simhallen på ett av läktartrappstegen och skrapade i hela högersidan av ryggen och lite på vänster handled. Mamma har försökt "bota" mig med att ha en kylklamp inlindad i en kökshanduk liggandes på min rygg för att få bort all svullnad. Nu sitter jag här i uppkavlat linne och har precis blivit insmord i någon bedövande salva, hoppas det hjälper. Jag försöker att sitta så still som möjligt här på stolen för att det inte ska göra ont i ryggen. Kan inte vända mig åt höger och kan knappt böja ryggen framåt heller, försöker undvika att använda ryggmusklerna på höger sida. Åhh vad ledsen jag blir... inte hann jag köra hela simpasset heller. Vi var mitt uppe i ett 2x75 lopp men jag hann bara köra en 75:a innan olyckan hände, gav mig inte ner i vattnet efter det. Huhu, det som kändes så bra. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med tävlingen i helgen om inte smärtan har gått över till imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0