WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER




Jag har haft en mycket fin fredag och lördag och jag är säker på att denna söndag kommer bli lika fin. I fredags åkte jag in till Örebro efter skolan för att fika tillsammans med prinsen. Årets första semla blev det för oss båda. Jag fick även en liten del av min födelsedagspresent av honom, ett par skor, bild kanske kommer någon dag. Senare på kvällen fick jag finbesök av två favoritkompisar, Julia och Ida. Vi åt tacos tillsammans med familjen sen bjöd jag dem på min alldeles för goda daimkladdkaka medan vi tittade på Breaking Dawn! Tack för en mycket fin kväll tjejer.  

Igår vid lunch kom mormor och Harald för att fira mig på min 19 -årsdag. Kalkonpaj och kladdkaka mumsade vi oss innan jag och prinsen åkte till Marieberg. Vi köpte inget men jag har kollat ut en del kläder som jag vill ha och som jag kanske kommer köpa på eventuellt tisdag. Framåt 20.00 satt vi bänkade framför gladiatorerna hemma hos David och Jossan, fin kväll, fin födelsedag!

Om en stund ska jag, prinsen, syrran och hennes pojkvänn åka till pappa och Mia för att fira mig i efterskott. Bilden till vänster är föresten från i tordags då jag spolade varmvatten på mina kalla fötter efter friluftsdagen!

Nu; dusch och sminkning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0