"JAG VILL HA LIKADANT HÅR SOM MIN LILLASYSTER"




Det blev tyvärr ingen simträning idag, huhu, jag som ville. Så vad gör man? Jo man lockar håret istället för att ta tag i läxorna, vilket är lugnt för jag hinner plugga lite imorgon och på söndag sen har jag några dagar nästa vecka också! Mamma berättade för mig förut att när jag var liten så sa jag alltid till frisören att "jag vill ha likadant hår som min lillasyster, klipp mig så" vilket frisören bara hade skrattat åt varenda gång, haha, tokiga jag.

Nu hade jag tänkt slå på en film och försöka tina upp min stackars kropp som blev alldeles genomfrusen på friluftsdagen idag då det var -13 grader ute! Djisses, jag skrattade istället för att gråta när jag kom in i omklädningsrummet för jag frös så satans mycket om tårna. Spolade dom i varmvatten vilket nästan gjorde ännu ondare (bild kommer kanske imorgon)... Imorgon har jag bara en enda lektion, eller det är inte ens en lektion, det är information om universitet/högskola, kan vara bra att gå på tänkte jag!

Nu: film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0