I WANT ALL OF YOU EVERYDAY, FOREVER


Åhhh jag kan knappt förstå det själv! Har precis överfört pengar till Jullan för första veckan i juni (veckan innan studentveckan) drar jag, Julia, Ellen och Anna till Cypern, Paphos! Hur bra låter inte det eller!? Dock blev jag cirka 2000 kr fattigare nu men, 2000 kr för en resa, goooosh, that's good! Julia ska boka ikväll, hoppas allt går lika smidigt som det hittills har gjort! Åh så fina vi kommer vara till balen och studenten, vad roligt vi kommer ha, fint minne!

Jajajaja, tillbaka till vardagen. Idag har jag haft en skapligt ovärd dag i skolan, som alltid nuförtiden... Körde ett skönt distanspass förut på träningen, gick super. Det känns bra i kroppen. Provade klänningen igår också, den satt perfekt!




Kommentarer
Postat av: pappa

det är du värd gumman :)

2012-02-01 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0