HOST, HOST, HOST OOOOOOOCH HOST!


Stannade hemma från skolan idag, som jag misstänkte igår. Har proppat i mig halstabletter och ipren i hopp om att bli bra igen. Just nu sitter jag faktiskt i vardagsrummet tillsammans med min myspläd och skriver lite på mitt projektarbete, man måste ju börja någonstans. Julia, Ellen och Jonte ringde förut och frågade om jag kunde ta en paus från min sjuka och hänga med på en fika istället (antar att det var Julia som var sugen på semla) men jag tackade nej. Ska försöka fräscha till mig lite innan klockan fem istället för då ska jag med prinsen och kolla på lägenhet faktiskt! 




Kommentarer
Postat av: pappa

Kram gumman hoppas att du kryar på dig <3 å lycka till i kväll med lägenheten..

2012-02-06 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0