BRA SÖNDAG!


Startade denna söndag på bästa möjliga vis, nämligen med en mumsig frukost som bestod av yoghurt och müsli men även en macka med stekt ägg, nomnom! Efter en så bra frukost gjorde jag mig redo för att ta mig ut och springa en runda. Det var kanske inte det bästa underlaget att springa på idag... Hela spåret var mest en halkbana men jag klarade mig igenom hela rundan utan att halka, pheuw!



Tog ut den här godingen från ugnen för en stund sen. Dock är det inte jag som ska mula i mig den utan det är småsimmarna som jag och Ida ska sälja fika till idag för att få in pengar till klubben.

Nu ska jag snart på kalas sen direkt vidare till simhallen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0