ALL YOU NEED IS LOVE


Hjärtdagen. För mig är det alla hjärtans dag varje dag men lite extra mer hjärtigt idag då den har sin egen lilla dag i almanackan. Jag hann med både skolan, läxorna, träningen och bio med min prins. Vi såg This means war, action/komedi. Filmen handlar om två agenter som blir kära i samma tjej och försöker därför vinna hennes hjärta genom att fixa de perfekta dejterna. Mer tänker jag inte berätta, ni får titta själva. Jag hade i alla fall är supermysig alla hjärtans dag, hoppas ni också hade det. Och alla ni som inte hade någon att hålla om, hoppas ni firade med lite extra godis och tv-tittande eller något annat som gör er glada. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0