And we're dancin' on the edge of the Hollywood sign


Efter en lektion i skolan igår samt två timmars snack efteråt i café gick jag hem och började förbereda mig inför kvällens utgång. Tog tåget in till Örebro innan sju och blev upphämtad av pappa på stationen. Åt mat och fixade mig där och blev inskjutsad till Strömpis vid 21:15 där jag mötte upp Sara och några till. Hade en mycket fin och rolig kväll på dansgolvet. Men det roligaste av allt var att, nästan direkt när vi kommit in, kom det fram en fotograf till Sara och mig. Vi trodde bara att han ville ta en bild men istället ville han att Sara skulle anmäla sig till miss universum (som var kvällens "huvudaktivitet" på Strömpis denna fredag) Sara fick förklarat för sig att hon var den enda som blivit spontant handplockad medan de andra tjejerna som hon skulle tävla mot hade varit med förr. Miss universum innebar att hon, i bikini, skulle bli intervjuad och gå catwalk samtidigt som det var en tävling mot de åtta andra tjejerna, dock tackade hon nej. Även om det säkert hade varit en rolig upplevelse så förstår jag henne. Väl hemma, runt tre, somnade jag nästan bums i sängen.

Kvällens planer var egentligen att gå på bio tillsammans med Ida men det verkar som det nyss blev inställt så ikväll är jag ledig. Hoppas någon snäll själ hör av sig så jag slipper plugga PA hela kvällen. Save me.



Kommentarer
Postat av: Anna MV Faye

Jag hade kul igår jag med, kul att umgås med "gamla" gänget ibland, haha ! :D

2012-04-14 @ 15:55:16
URL: http://annamvfaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0