Projektarbetet - CHECK!


Skickade in mitt projektarbete igår för sista gången! Det känns skönt att äntligen ha blivit av med det, för evigt, men det betyder inte att jag är nöjd med det. Jag har inte lagt ner tillräckligt med tid på det som jag från början ville... Bara hoppas att min projektledare gillar det lika mycket som han verkar ha gjort enda sedan jag drog igång arbetet.

Idag hade jag bara två lektioner, den första och den sista, så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig och stanna hemma i sängen hela förmiddagen istället. Tyckte jag förtjänade en hemmadag och har därför legat och kollat GG hela morgonen samt fixat frukost på sängen åt mig själv. Megamysigt. Nu ska jag snart ta en titt på läxorna och senare ska jag träna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0