Ett "skönt.att.sova.sen.pass" står på schemat just nu


Sitter och skriver på mitt svenskanationella muntliga som jag ska redovisa på torsdag. Hade tänkt att prata om barn och dess leksaker. Tredje gången denna termin som jag fördjupar mig inom ett ämne som har med barn att göra: Första arbetet var projektarbetet - flickors syn på framtiden, andra arbetet var en sociologisk undersökning - är det en självklarhet att flickor leker med Barbie och killar med bilar? och nu, svenska muntliga - barnleksakernas utveckling. Så ja, man kan ju säga att jag är intresserad av barn och deras tankar.

Nu ska jag cykla ner till simhallen, ett "skönt.att.sova.sen.pass" (mjölksyrapass) står på schemat idag! När jag kommer hem måste jag fortsätta där jag just slutade med talet samt lusläsa lite i nationellahäftet, för imorgon ska jag skriva nationellauppsats i fem timmar, jiej! Får inte glömma springa till Konsum och köpa något som kan hålla mig pigg de fem timmarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0