Ännu en läxa avcheckad. Inte mycket kvar nu


Vaknade upp bredvid Ida igår, åt mummafrukost och kämpade oss sedan ut i snövädret för att ta tåget in till Örebro för en shoppingdag. Jag hade tänkt köpa en present åt mammi, som fyller på tisdag, samt en bh. Men istället kom jag hem med underkläder och ett baslinne. Vad hände?

Hur som helst, efter allt shoppande cyklade jag ner till Alléhallen och körde fredagens pass. När jag kom hem hade saknade syster kommit hem från sina fem dagar i Rom tillsammans med klassen, alldeles exalterad att få berätta hur hon haft det och visa vad hon köpt.

Det blev en lugn fredagskväll för mig igår. Kom också på att jag hade ett idrottsarbete som skulle in senast 00:00 så jag hade inget annat val än att panikskriva färdigt den. Skickade in arbetet 23:59, hade verkligen turen på min sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0