VILL HA DET SOM VI HADE DET FÖRUT

Har varit på Marieberg tillsammans med min älskade vän Sara idag efter skolan. Egentligen har jag en hel lista på saker jag måste köpa och som jag verkligen behöver men idag blev det inte så mycket i shoppingväg utan istället en hel del prat. Det var alldeles för längesen jag och Sara umgicks. Vi var nästan som syskon i 8-9:an då vi träffades varje dag, skrattade åt samma saker, pluggade ihop, baka, shoppa, snackade killar, ja allt. Saknar verkligen den tjejen! Fick precis ett sms av henne där hon skrev "fan vad jag har saknat dig egentligen!" Hon blev som en förlorad vän när vi började gymnasiet men när vi väl träffas (som idag) så kan vi snacka hur mycket som hellst och om vad som hellst. Efter idag bestämde vi att vi ska ses betydligt mer, börjar på fredag, cupcake bakning!♥
På bilden ser ni Sara i en ank-duschmössa. Nu ska jag hoppa in i duschen (utan ankmössa) sen ska jag krypa ner i sängen och lääääängta till fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0