WAIT A MINUTE GIRL, CAN YOU SHOW ME TO THE PARTY?


Gud vilken fin helg jag har haft! I fredags kom Viktor och David förbi på kvällen, jag hade tänkt att baka en kladdkaka till dem men så blev det inte. De fick nöja sig med en påse polly istället. Igår, lördag, kom vi upp i tid (för att vara oss) runt halv 10 var jag & Viktor uppe och bakade scones. Klockan 12:10 var vi inne i Pålsboda hos Viktors pappa för att sedan åka vidare mot Sköllersta för dop. Lilla Malte, Viktors kusins barn döpte sig. Efter smörgåstårta, fika och massvis av presenter åkte vi hem mot Hallsberg för att gratulera min lillebror Calle på 15 års-dagen! Vi hann precis hem i tid för att äta tårta och säga hej till mormor innan David och Jossan kom och hämtade oss. Ett bord på Hellas inne i Örebro var nämligen bokat för oss fyra. Grekisk mat, mycket skratt & prat och en himla gullig överraskning!  Jossan & David har förlovat sig! Eller ja, det var inte precis en överraskning men vi visste inte att det skulle ske just igår. Så söta♥ Glad för er skull. Efter maten gick vi till Liquid bar för ännu mer skratt och tokigheter. Kan inte säga annat än att detta var den bästa kvällen på länge, riktigt lyckad!
Idag sov vi länge, alldeles för länge. När vi väl kom upp fick vi för oss att vi skulle baka scones igen. Efter frukosten (om man nu kan kalla det frukost klockan 13:30?) blev jag så jädrans trött (!!??) fast jag sovit hur länge som helst. Jag somnade i Viktors säng, jag vet inte hur länge. Tror jag börjar bli sjuk för jag känner mig helt slö i kroppen. Nu har jag iallafall fått i mig lite mat, vi bakade minicalzones.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0