DU ÄR BÄST NU MEN DU VAR BÄTTRE FÖRR


Hade det väldigt, väldigt trevligt i fredags hos David & Jossan. Vi åt god mat och ännu godare efterrätt, tittade på idol och pratade om allt mellan himmel & jord. Jag vet inte hur dags jag och Viktor var hemma men jag minns att vi var väldigt trötta! Nedan ser ni den goda efterrätten: Marängbotten (lite småvarm) och grädde + frukt & bär på toppen.



I lördags åkte jag och Viktor in till Marieberg, jag köpte inget (har satt köpstopp på mig själv) men Viktor hittade en jättefin stickad tröja, bild kommer när jag lyckas fånga honom på bild i den. Efter Marieberg åkte vi vidare till Örebro, Gustavsvik, där det pågick simtävling för fullt! Usch vad jag saknar det. Simningen, tävlingarna, vännerna, peppningen, minnena, allt! Jag fick en kick när jag satt där på läktaren och bara tittade på alla duktiga simmare, jag vill, vill, vill också! Jag ska, ska, ska! Ska verkligen försöka komma igång på riktigt nu. Måste tillägga att jag och Viktor åt på mitt favoritcafé, Java, sammtidigt som simmarna hade lunch. Kycklingsallad med vitlökssås, mummmmmma! Ni vet att jag älskar det!

 

Nu ska jag fixa mig lite mellanmål sen ska jag faktiskt ner till simhallen tillsammans med Ida och köra ett pass, jiho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0