TROR ATT MAN KAN STÄNGA AV OCH BARA STARTA OM


Har haft en helt okej skoldag idag, varken för jobbig eller för slapp. Imorgon har jag inga lektioner, eller.. egentligen så har jag lektioner men jag ska iväg på en "heldags-hajk" tillsammans med alla andra som också läser idrott & hälsa B. Vi ska paddla kanot, laga mat och lite annat. Har inte fått så jättetydliga instruktioner så det ska bli spännande. Ska försöka ta lite bilder, men har fortfarande inte hittat den förbaskade kamerasladden så jag kan inte lova att bilderna kommer in på bloggen imorgon. Nu ska jag nog ta en powernap innan jag kilar iväg till simhallen för att träna. Om jag nu orkar träna... har egentligen ingen lust idag.



Kommentarer
Postat av: ellen

du kan ju använda minneskortet för att få över bilderna på datan :D

2011-09-06 @ 20:37:46
URL: http://ellenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0