KLIPPA OCH KLISTRA, JAG ÄLSKAR'T!


Slutade 10:10 idag pga av inställda lektioner. Jag käkade i skolan och var hemma runt 11:00. Direkt när jag kom hem satte jag mig med matten men kom inte så långt för jag fattade inte uppgifterna. Svårt när man inte vet hur man ska göra. Jag försökte och försökte tillslut så gav jag upp..



...även om jag försökte så blev det inte lättare av när mamma kommer in med ett paket till mig från posten. Jag fattade direkt att det var bilderna från extrafilm.se så självklart fastnade jag med dom i typ två timmar!



Så sjukt kul att sitta och klippa och klistra! Jag har ett litet fotoalbum som jag sätter in alla mina bilder i, det albumet är fullt nu och alla bilder jag beställde hem förra veckan är inte insatta än. Som tur är så har jag ett album till, ska fortsätta pyssla med det imorgon när jag kommer hem från skolan!



Tanken med fotoalbumet är att jag ska kunna titta tillbaka i det när jag är 60 år gammal och minnas alla underbara stunder jag haft som tonåring! Men det ska självklart också bli kul att visa mina barn hur jag hade det och hur jag levt mitt liv. Jag är riktigt nöjd med allt, det blir fint.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0