JAG KOMMER FÅ STRYK AV VIKTOR, OOOPS!

Jag mådde inte speciellt bra igår, men idag mår jag bättre, eller... jag känner mig bättre. Imorse när jag gick ut i höstsolen kändes det som vinter. Jag fick någon frän känsla, det kändes som vinter, jag nös när jag såg solen, på något sätt fick jag för mig att det låg snö på marken. Vit, glänsande snö. När jag kom in på rummet igen och slängde mig på sängen fick jag för mig att det var julafton, skitskumt! Jag klädde på mig och sprang upp till stationen för att ta tåget in till Örebro, under färden kom jag fram till att jag mår fränt. Huvudet snurrar, jag hör knappt mig själv när jag pratar och näsan varierar mellan att rinna eller vara täppt. Jag känner mig allmänt borta, typ. Jag mår fränt helt enkelt! Huvudplanen för ikväll var egentligen krogen med Ellen och fler klasskompisar men pga att jag inte mår bra så skippar jag det. Jag ska istället med Viktor in till David & Jossan där det bjuds på mat och massvis med prat. En betydligt lugnare kvällsplan. Vi ska in om en timme, därför måste jag börja småfixa mig nu. Bjuder på en gammal bild sålänge, Viktor 14 år:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0