I HAD A DREAM


Hade en ganska så otäck dröm inatt. Jag var på något typ av fält med olika karuseller och gungor tillsammans med simmarna. Jag och fyra kompisar gungade på en snurrande gunga, eller om det var en karusell, lite osäker. Helt plötsligt började jag känna mig yr och svimfärdig så jag ramlade av gungan i farten och landade pladask i sanden. Jag minns att det var ljust när jag föll och alla kompisar och tränare stod och skrek "kom igen res dig Linnea!" Men jag låg bara kvar, kunde inte resa mig. När jag legat kvar på marken en liten stund och vaknat till så försökte jag resa mig upp, armarna och hela överkroppen darrade och benen kändes tunga som bly. Jag hade ingen kraft att ta mig upp, allt snurrade + att det var mörkt ute så jag måste ha legat där i sanden, på marken ett bra tag. Efter det mådde jag helt okej, men tycker ändå att det var en lite otäck dröm. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den men det jag kommit fram till och tycker låter rätt rimligt är att istället för gungan så simtävlar jag. Simmar ett lopp, blir mycket trött och tuppar av, orkar inte ta mig upp ur bassängen. Vi får hoppas att detta inte sker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0