LIVET FÖRÄNDRAS VART JAG ÄN GÅR


I fredags efter skolan åkte jag in till Kumla för att fortsätta med mitt projektarbete. Men denna gången besökte jag Vialundskolan (6-9) Hade en träff med klass 6B, gick helt okej. De hade mycket de ville förmedla till mig om både egna erfarenheter och kompisars. Senare på kvällen började det bli dags för halloweentema på krogen, Strömpis. Jag tog tåget in till Örebro 21:20 med Viktor, David och Julle. Jag ska försöka få tag på en bild av David så ni får se hur grabbarna var utklädda, skitsöta! När vi väl gått av tåget så sprang vi nästan för vi förstod att det skulle vara en sjudundrandes kö, vilket det var också! Kö hela vägen bort till slottet, men det var bara att bita ihop och se glad ut. Inte hann vi in innan 22:30 heller vilket betyder att vi var tvugna att betala 100kr inträde, träääligt! Efter att ha varit inne ett tag och haft det både lite upp och ner blev det självklart strömavbrott på nedervåningen, värt?!? Strax efter det började vi dra oss mot donken sen mot bussen.

Jag och Viktor sov till halv tre igår, snacka om trötta! Vi flög nästan upp ur sängen för klockan fem skulle vi vara i Vintrosa på kalas. Vi hann och hade det dessutom mycket trevligt.

Nu ska jag snart in till Örebro för en träff med pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0