BUT REMEMBER, I LOVE YOU TOO!


Har haft en ganska så tuff helg. Den började inte speciellt bra i fredags på krogen, blev inte alls som jag planerat. Visst, jag hade kul och så, men jag tappade bort folk och det blev "misslyckat" på grund av det, blev ju inte alls som jag ville. Lördagen fortsatte i samma jobbiga spår, ändrade planer. Skulle gått på bio med pappa och några fler men så blev det inte. Det slutade med att jag, Viktor och lillebror drog in till Brändåsen, Mcdonalds och tjockade i oss hamburgare sen åkte vi vidare mot Kumla Maxi! Det är inte fören nu, söndag eftermiddag, som det har börjat lätta på allt det tuffa, jobbiga, sorgsna. Jag följde med mamma, Tero och Hanna in till Marieberg, fick med mig ett par gymnastikskor hem, riktigt bra! Nu har jag och Viktor tänt ljus inne på mitt rum och ska precis slå på en film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0