HE'S LOOKING ROUND THE ROOM, HE WON'T TELL YOU HIS PLAN


Tog tåget in till Örebro igår och mötte upp Viktor efter att han slutat jobbet. Vi sprang ut och in i några affärer, jag köpte inget men jag prövade en jacka som jag ska införskaffa mig nästa vecka! Är helt kär i den. Behöver den dessutom nu, är så himla kallt på mornarna och kvällarna! Efter att ha kikat lite i affärer så fikade vi inne på Krämaren. Jag köpte en riktigt god räksmörgås och en biskvi, mumma!



Runt 17:00 åkte vi hemåt mot Hallsberg, stressade som tusan! Jag skulle nämligen på tjejmiddag hos en tjej i min klass, Alvina. Tur som så hann jag i tid iallafall. Hemma hos Alvina bjöds det på god mat och vin. När jag kom hem sen på kvällen så hakade jag på Viktor som skulle hem till David och Jossan, där även Jonte och Julius från Davids band befann sig. Blev en helt lyckad kväll med mycket prat, musik, xbox, wordfeud och bus.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0