KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG


Har varit i Göteborg lördag-söndag med pappa, Mia och Viktor. Bott på hotell med god mat och frukost och så har vi gått på stan en hel del. Jag är riktigt förvånad och besviken över mig själv att jag inte hittade något, inte alls likt mig! Det enda jag köpte var en julklapp till lillebror. Jag som bestämt mig för att shoppa satan nu inför hösten + att jag ska på två halloweenfester den här veckan. Ena festen är hos en kompis och den andra är på krogen, Strömpis och självklart har jag inget att ha på mig! Känner lite stress men det blir säkert bra för senare i eftermiddag åker jag in till Marieberg för att hitta den ultimata dräkten! Men nu: naturkunskapsplugg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0