JAG KÄMPAR, SLITER, SVETTAS!


Har trots, en mycket tuff dag i skolan, pallrat mig ner till träningen idag! Jag visste att ett jobbigt pass förmodligen väntades. Vi brukar alltid köra lopp på torsdagar. Med lopp menar jag en viss sträcka på tid, max, så fort du kan, paang! Man skulle kunna säga att det är en "träningstävling" När jag började simma insimmet kändes det inte som att jag skulle klara ett skit men det lättade upp efter drygt en timme i vattnet. Loppet bestod av 400 medley broken, det säger säkert inte er någonting. Men det betyder alltså 16 längder i bassängen (400 meter) då man simmar 4 längder av varje simsätt, så fort man kan och orkar! Jag känner mig väldigt nöjd, trodde inte alls jag skulle orka faktiskt. Kroppen känns så otroligt bra efter ett pass, jag är så nöjd med mig själv. Bra jobbat idag Linnea! Snart ska jag hem till Viktor och tjocka i mig bullar.

Citerar Ell: "När jag kommer hem så ska jag äta bullar, sen ska jag träna och efter det ska jag äta massa bullar igen så att inte träningen ger resultat!" Toker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0