I WAS TRULY THE BEST ANGEL THAT NIGHT


Halloweenfesten blev riktigt bra i onsdags! Jag och Ellen var de första som kom hem till Julia (där festen ägde rum) Vi fixade oss och beställde hem pizza så vi fick i oss lite käk innan partyfolket kom! Efter klockan 21:00 började det fyllas på i huset. De flesta var utklädda vilket jag nästan tyckte var det roligaste. Viktor kom förbi runt 22:00, stannade dock inte så länge eftersom han skulle upp halv sex för att jobba nästa morgon. Men det betydde mycket för mig att han dök upp en halv timme i alla fall. Alla var så glada och vi dansade hela natten lång tills det började bli dags att gå hem för att orka med skolan dagen därpå. När jag cyklade hem vid 02:15 så hann jag bara tänka att "gud vilken fin kväll det blev" tills det mest oväntade inträffade. Tänker inte gå in på detaljer men jag kan ju säga att jag sannerligen var den bästa ängeln den natten. På grund av allt kaos somnade jag inte förän klockan 05:00... precis vad jag ville (eller inte) med tanke på att jag skulle upp klockan 07:00 dagen efter! Vi kämpade oss igenom skolan igår, 07:50-15:20, jippi! Var ju galet trött när jag kom hem men trots det gick jag ner och krigade i bassängen. Men sammanfattningsvis så är jag helt klart nöjd med festen! Bilder kommer imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0