MY HEART BEATS OUT OF TIME


Efter badmintonen igår satt jag uppe och pluggade naturkunskap till klockan 01:00 vilket jag dock tror lönade sig på provet idag! Godkänd är jag i alla fall. Men som straff för att jag gick och la mig så sent försov jag mig naturligtvis idag... Missade första lektionen som var idrott, missade dessutom 20 minuter av naturkunskapen (provet) men som tur var fick jag göra provet idag i alla fall när jag väl kom till skolan. Bilden nedan var mitt pluggodis igår mitt i natten, det bästa som finns, nomnom. 



Idag fick vi även veta hur det gick på samhällsanalysen, ni vet det jag satt och skrev hela natten i torsdags för att jag skulle få vara ledig i fredags. Jag låg på VG/MVG vilket jag inte alls väntat mig! Trodde max ett G+, tyckte verkligen det där arbetet var alldeles för svårt för att klara av. Det gjorde verkligen min dag när jag fick veta det, nu vet jag att jag kan, det höjde självförtroendet en nivå.

Nu sitter jag och sjunger med till Broder Daniel medan jag skriver på filosofianalysen. Om en stund ska jag hoppa i joggingkläderna och bege mig ut för en runda.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0