NÄR IDAG BLIR IGÅR, KOMMER DU ATT ÄLSKA MIG ÄNDÅ?


Slänger in ett blogginlägg i all hast! Tänkte bara berätta att min helg blev lugn. Jag färgade håret i lördags, dock blev det ingen skillnad. Framåt kvällen gick jag och Viktor över till Jossan och David. Vi tog det väldigt lugnt, pratade en del, tittade på film och hade det trevligt. Igår, söndag, åkte vi först till Pålsboda för att fira Viktors pappa på farsdag sedan vidare till Örebro för att fira min pappa på farsdag. Vi kom hem rätt sent igår för vi var tvugna att stanna till i Kumla, Kumlahallen, för att jag skulle träna en timme. Ingen vanlig träning utan luciaövning. Varje år arrangeras det ett så kallat luciadopp för oss simmare inom Kumla-Hallsberg, vilket är som en vanlig vinteravslutning för de yngre som har träningsuppehåll över julen. På luciadoppet får föräldrar och barn se ett simmande luciatåg samt ett fackelsim av oss i den bästa gruppen, då vi simmar med ljus och linnen i vattnet och dessutom med facklor i ett annat moment. Nu måste jag sluta babbla och istället ta tag i plugget. Har egentligen en hel hög med läxor jag måste ta itu med. Det som ska göras nu inom två och en halv vecka är:

•Svenskaredovisning, muntligt
•Rättskunskapsprov
•Samhällsanalys
•Projektarbete
•Naturkunskapsprov
•Filosofianalys
•Stressanalys
•Religionsnalys
•Idrottsutvärdering

Det är galet mycket! Jag är ganska så säker på att det där inte är allt heller. Får peppa mig med att jag ska se Twilight i helgen. Ikväll ska jag spela badminton med Viktor och Samir igen och få ännu mer träningsvärk, tummen upp för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0