DON'T YOU KNOW... YOU SPIN ME OUT OF CONTROL




Såhär såg det ut imorse, eller det ser fortfarande ut såhär, efter allt samhällspluggande igår. Jag blev i alla fall klar med arbetet, skickade in det halv ett inatt, vilket betyder att jag fick ledigt idag! Kanon. Strax ska jag hoppa in i duschen, måste bara plocka undan alla papper från bordet. I eftermiddag kommer Julia och Ellen hit sedan drar vi vidare mot Örebro för bio, Breaking Dawn, åhh så vi har längtat!

"ÅHH, Linnea! Twilight var jättebra, du måste se den! Jag vill berätta allt om den nu, nu, nu! Jag grät under filmen och när det hände något roligt så skrattade alla i salen, assssså, du måste se den! Jag vill se del 2 men den kommer inte ut förän i sommar, jag orkar inte vänta. Du kommer ääääälska del 1!" -Syrran igår efter att ha sett Breaking Dawn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0