CHECK, CHECK. GUD SÅ SKÖNT!


Filosofianalys - meningen med livet - CHECK!
Idrottsutvärdering av 10 veckors träning - CHECK!

Nu behöver jag endast plugga religionsanalys - Islam/Kristendomen i helgen. Arbetet ska in på måndag och det måste bli bra, min helg är bokad med plugg, kul. No life. Men det är en otrolig lättnad över att vara färdig med både filosofin och idrotten. Jag ska då aldrig mer ställa mig frågan vad meningen med livet är, blä, nu vet jag i alla fall vad filosoferna tycker.

Har simmat 200 broken (4x50) idag, ni vet det jag simmade för cirka 8 veckor sedan, om ni minns? Knappt så jag minns det själv. Men idag simmade jag det igen i alla fall och tanken med det var ju att jag efter dessa 8 veckor skulle simma snabbare på testet idag än för 8 veckor sen, och vet ni? Jag klarade det, B A M! Jag är riktigt imponerad över mina tider, men jag behöver inte nämna dom för att för det första så är dom inte så extremt bra som jag uttrycker mig (men för att vara mig och efter att ha haft 8 månaders uppehåll är det skapligt bra) och för det andra så säger det inte er något (om du inte är simmare)

Nu ska jag packa väskan och smita hem till min prins som sitter och väntar på mig. Han verkar vara jättetrött men jag har massvis att prata om så än ska han inte få sova! Imorgon efter lunch ska jag in till Kumla för att göra ytterligare intervjuer och enkäter, denna gång ska jag besöka klass 9A på Vialundskolan, ska bli intressant! Blir kanske en mysig fika imorgon också, jieej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0