ÄR JAG DEN ENDA SOM ALDRIG FÖRSTÅR...




Åhh vet ni (?!?) jag fick Rihannas parfym från världens finaste pojkvän igår! Hur lycklig som hellst, om ni har luktat på den i affären eller om ni har den så vet ni hur galet gott den luktar! Jag blev helt kär i den efter första gången jag testade den inne på Lindex för ungefär en vecka sen och nu, ja nu har jag den, kärlek♥

Nu ska jag fortsätta skriva på min samhällsanalys som går så otroligt sakta framåt. Kommer ingenstans, huvudet har total stannat... suck. Kommer förmodligen få skriva hela natten lång, men det är det värt för om jag blir klar ikväll så är jag ledig från skolan imorgon!

Måste även berätta att Viktor fick damp på min stackars hamster inatt. Han, min hamster, tycker nämligen inte om att sova när vi sover, han är hellre vaken på nätterna och gör oss irriterade istället. Han springer i hjulet, biter i gallret, skrapar i golvet och knaprar när han äter, allt för att vi ska bli arga på honom. Så inatt vid ungefär halv fyra vaknade jag av att Viktor tagit min hamster och hela hans bur och stallt den i garderoben och stängt dörren. Snacka om elak :/ Fast ärligt så var det rätt skönt, tyst blev det i alla fall! Måste be om ursäkt tusen gånger om sen, hoppas han förlåter oss.

Tillbaks till plugget, no life. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0