2 STEG FRÅN PARADISE


Gaaaaasch, mattenationella är över! Vilken lättnad. Det var verkligen en 4timmarsplåga.
Nu ska jag slita mig från min "dunkamusiksåalltvibrerarpaus" och ta o plugga mega mycket psykologi, har prov imorgon. Men det kommer gå awesome.

Känner verkligen att det börjar dra ihop sig mot bal och skolavslutning nu! Man kan bocka av allt mer och mer från "läx/prov listan" så himla skönt. Nu kan jag faktiskt säga som Håkan - 2 steg från paradise. Det är fan inte mycket kvar. Drygt två och en halv vecka, sen ska det slappaaaas! Woooho♥

Nananananana, puss på livet. Fick en liten kick av musiken. Nu mår jag bra. Har varit lite depp efter både engelska nationella igår och mattenationella idag, men nu är jag igång igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0