LET LOVE BE YOUR ENERGY



 


Bloggen läggs lite åt sidan när man har fullt upp med annat. Men, bättre sent än aldrig, som man brukar säga.
 I fredags var jag iväg till Nora med Viktor, han skulle prata tatuering och boka tatueringstid så jag följde med som sällskap. På kvällen var vi på kalas, vilket vi är väldigt ofta. Det är Viktor som äger "stora feta släkten" i vårat förhållande. Själv har jag bara 4 kusiner...

I söndags blev det ännu en biltripp tillsammans med Viktor, fast aningen längre. Vi åkte nämligen till Linköping.
Det var värt sina mil för, med mig hem fick jag balklänningen på bilden. Jag tycker den är supersnygg, nu längtar jag verkligen till balen så jag kan få ha på mig den!

Igår (tisdag) chockade jag faktiskt mig själv en smula. Jag hoppade i joggingskorna och sprang en sväng. Kändes riktigt skönt att röra på sig + att man blir så glad när det är strålande sol på himlen!
Resten av kvällen bestod av matteplugg från 18.00-23.30, puh säger jag bara...

Idag (onsdag) har jag haft matteprovet, det känns bra så nu väntar jag spänt på resultatet.
Om några timmar kommer Ellen hit, hon ska sova hos mig för imorgon drar vi till Örebro. En titt på universitetet står på schemat!

Puss!




Kommentarer
Postat av: sanna

gud vilken fin klänning!

2011-03-17 @ 19:17:34
URL: http://ssannajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0