LOVE IS THE MOVEMENT




 Grym konsert i lördags, som sagt.
 Efter konserten sprang jag hem till Viktor. Mitt i natten någon gång blev det en rejäl tur med bilen för att hämta och köra hem festfolk. Jag var redan jätte trött men blev ändå tvingad till att vara sällskap åt Viktor i bilen, men vad gör man inte för sin pojkvän?
(även om jag inte var allt för glad)

Söndagen bjöd på två turer, tur & retur, till Pålsboda. 
Anledningen till första turen var kalas för Viktor hos hans pappa. Anledningen till andra turen var Viktors bil. Fläktremmen hade tydligen gett sig och vi hade köpt en ny, men, den var för liten så vi fick åka tillbaka till Hallsberg för att byta och sen tillbaka till Pålsboda för att sätta dit den på bilen.
Puh, vad kallt det var...

Puss&kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0