HAPPY BIRTHDAY!





Dagens födelsedagsbarn, Viktor och Jonathan. Ett STORT grattis till er!

Igår var jag på Marieberg, tanken var från början att hitta en födelsedagspresent åt Viktor men jag kände att det var totalt omöjligt. Han vet inte vad han önskar sig och jag hade inga egna förslag.
Vi kom överens om att jag ska ta med honom ut på stan någon dag så han kan bestämma själv!
Lite tråkigt, jag vet. Men så fick det bli♥
Istället hittade jag lite åt mig själv, både kläder och smink.

Idag blir det förmodligen kalasfirande för min lilla prins. 19 år, stor kille.
Ska väl åtminstone köpa någonting litet åt honom idag, även om han säger att det räcker med en puss.

Nu ska jag göra mig lite käk, funderar på pannkakor. Mums!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0