WE'LL BE ALRIGHT EVEN IF WE'RE MILS APART


Nu har man haft skolavslutning och studentfirande. Viktor tog studenten igår, nu är han en riktigt stor pojke♥ Jag måååååste bara avslöja en hemlighet som jag & Ellen har hållt hemligt i ungefär 2 veckor. VI ÅKER TILL GREKLAND, KRETA OM NÅGRA TIMMAR!!!! Tåget till Göteborg/Landvetter går 11:33, väskan är packad och jag är hur redo som hellst! Det ska faktiskt bli skönt att komma ifrån allt här hemma. Men jag kommer sakna Viktor alldeles för mycket... Men, jag & Ellen kommer ha jätteroligt tillsammans där borta, puss på det! Jag kommer ha med mig min dator men jag vet dock inte hur mycket jag kommer vara inne på internet, vilket betyder att det kanske kommer bli ont om uppdateringar på bloggen.





You're on my mind, you're in my heart, it doesn't matter where we are♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0