STILL WAITING


Bööööööö, den här veckan har nog varit en utav de tråkigaste. Jag har inte gjort någonting, då menar jag verkligen INGENTING! Den är i och för sig inte slut än, som tur är så har jag planer inför helgen. Imorgon har jag 3-4 olika alternativ att välja mellan, jag vet inte vad jag ska hitta på, midsommar liksom, jag vill att den ska bli den finaste midsommaren någonsin. Jag vill göra allt, jag vill hinna med alla! Måste bestämma mig innan jag går och lägger mig.

Idag hade jag dessutom planer på att träffa en kompis men det blev inställt på grund av sjukdom. Det blir inte bättre av att pojkvännen smsar och säger att han har fått sluta 1 timme tidigare från jobbet för att han mår dåligt. + att jag trodde jag skulle få mina bilder idag som jag beställde i måndags så jag kan fortsätta pyssla med mitt fotoalbum, men nu fick jag ett mail om att bilderna precis har lämnat deras "fotolabb" suck... Dessa 4 dagar har inte varit på min sida. Hoppas de 3 dagar som återstår levererar upp till 100%! På måndag går bussen upp till Borlänge, träffa Jonathan och mycket annat fint folk, jobb på peace and love som gäller! Det är nog vad jag behöver eftersom att alla andra jobbar här hemma. Detta blev ett "intesåroligtinlägg" från mig. Ha en bra dag, nu ska jag nörda mer gossip girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0