RIDE MY WILD HEART




Chillidill i skolan idag, som väntat. Info&layout = total ovärd. Jag kom dit vid 08:00, fick skriva i ett utvärderingspapper sen var jag färdig, jippi... Andra lektionen var företagsekonomi, frågesport stod på schemat. Inte så speciellt kul det heller. Alla frågor handlade om fotboll eller länder/städer, förutom två som handlade om artister (Håkan Hellström bland annat) Sen fick vi vänta en timme på att matensalen skulle öppna. Jag var uppe hos min tyskalärare efter maten, jag blev lite chockad när han sa att jag kanske kan få högre betyg än G, men.. jag tackar inte nej till ett VG! Klockan 11:55 tog jag och Ellen bussen till Marieberg. Jag köpte allt från smink till mat, höhö. Viktor hämtade oss och när vi kom tillbaka till Hallsberg var jag och Viktor på vääääääldigt stort bushumör. Skämde ut Ellen och hennes lejonkungendejt, hihi. Nu ska jag hem till Viktor och få i mig lite mat och kolla Chuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0