FRÅN VIKTOR TILL LINNEA



 
Du & Jag, Jag & Du ♥

Mästare på handhållning, popcorn-poppning och andra busigheter som man med fördel kan hållas med när man är fler än en och mindre än tre.

Självklart går det ju att vara fler.
Tre eller fler som håller handen - Inga problem.
Men det är när man kommer till popcorn-poppningen, det är då det börjar bli allvarliga problem.
Det går till så att en person placerar popcornen i micron medan den andre står och pillar navelludd (Och i det fallet borde det ju vara du som placerar popconen i micron och jag som letar ludd i naveln, eftersom din pappa gjorde ett sånt jävla bra jobb när han klippte din navelsträng så du inte fick en navel som aldrig kommer hinna bli helt utforskad eftersom det skulle kräva minst ett dussin grottutforkare med minst 40 års erfarenhet och mycket dyr utrustning.

För att inte snacka om att det skulle bli jobbigt för dig med ett dussin människor som hänger efter dig hela tiden i professionellt syfte. Det skulle inte ens gå att dra skämt för dom eller gå ut med och ta en drink eller nått, fattar du hur tråkigt det skulle bli?)
Liksom, vad ska den tredje göra?
Man kan inte vara fler än två då helt enkelt.
Men ibland kan man säga att det är bra att vara fler än två. Ta t.ex. Jonte och Ellen, visste du att det är två hemliga spioner som är inhyrda av mig för att hålla koll på dig och se till att du inte sätter i halsen och kvävs när du äter rädisor?

Du gör mig galen, på ett bra sätt.
innan dig var jag redan galen, så tänk hur galen jag är nu.
Det är helt galet.
Eller är jag galen som tycker så?
Galen eller inte...

Du & Jag, alltid galna tillsammans.
Inget kan stoppa oss.
Puss Linnea ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0