DIN VARMA SLITNA HAND DEN SLUTS FÖRSIKTIGT OMKRING MIN OCH TAR MIG MED


Har varit på stan två dagar i rad nu. Igår var jag inne med Viktor, David och Jossan men hittade dock inget trots att jag har pengar. Idag åkte jag, syrran och hennes kompis Claudia in till Marieberg en stund och sedan vidare till Örebro, tror ni inte jag kommer hem med massor eller? Jo! Det är så tokigt att man inte hittar något ena dagen medan man hittar allt andra dagen... Jaja, jag fick i alla fall med mig tre par trosor, ett par jeans, ett vitt linne, ett festlinne, två ringar och en mjukiströja hem. Kul att fynda, fast jeansen och festlinnet var inte på rean.



När vi kom hem hjälpte jag till med den goda maten, taco, som alltid lägger sig så fint i magen, nom! Efter maten bjöd kvällen på familjespel med mamma, Tero och syskonen. Dock var det väldigt svåra frågor som knappt någon av oss klarade av, speciellt inte vi ungdomar, men det var värt ett försök. Trevligt att bara göra något allihopa såhär på lovet när alla har tid.



På bilden till vänster ser ni stegen jag pratade om, den jag fick i julklapp. Tanken är att jag ska hänga kläder på den istället för att slänga dom på golvet. Det enda som behövs köpas till är ett par krokar. Riktigt smart av mamma faktiskt! Hade aldrig trott att jag skulle få en stege när mamma sa att jag hade ett paket kvar hemma som jag skulle öppna när vi kom hem från mormor. Jag hade börjat gissa på en bil, en cykel eller kanske en byrå eller ett nattduksbord, men nej! En stege var det, snacka om helt fel gissat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0