LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU



Julaftonsoutfit!

Guuud vilka fina julaftonsdagar jag har haft! Jag har nämligen haft två dagar julfirande eftersom att jag har mina föräldrar på två olika ställen. Men det gör inget, jag tackar inte nej till julafton x 2! Julafton den 24:e började i alla fall hemma hos mormor i Glanshammar tillsammans med kusinerna med god julmat, Kalle Anka, julklappar och fika. På bilden nedan ser ni den fina dukningen och all den goda julmaten. Ett måste på julbordet för min del är äggen! Åhh, så mumsigt. Tokiga Harald (mormors nya) hade satt ut massa skyltar kring maten där det stod vad allt var för något, haha knas!



Jag satt och längtade hela kvällen tills vi skulle få öppna alla klapparna och efter kan du vissla Johanna? var det äntligen dags. Julklappsutdelning, B A M! Det var så kul att dela ut julklapparna till alla mina kära och se deras reaktioner/miner med tanke på att jag var så nöjd med allt! Jag är själv nöjd med klapparna som jag fick av mamma, mormor och mina syskon den kvällen. Tack alla♥


Den mysiga pläden som jag fick av mamma och Tero. Asmysig!

Julafton nummer två spenderades hemma hos pappa & Mia idag på självaste juldagen, tillsammans med mina två syskon och Mias två söner. Vi skippade julmaten och åt köttgryta med pressad potatis istället, hyrde kronjuvelerna (som ingen av oss konstigt nog hade sett) och öppnade klappar! Bilden nedan är julklappen till pappa från mig, Hanna och Calle. Vi fixade ihop en relativt stor tavla åt honom, så söta!

 

Jag kan inte säga annat än att jag är galet nöjd med allt jag har fått av alla och att jag älskar mina föräldrar otroligt mycket. Kunde inte ha blivit bättre julaftonsdagar än såhär. Ni gör dom alltid till det bästa. Puss på er mammsi och pappsi♥ och alla andra fina!

Bästa julklappen från
Mamma
: Myspläden och designstegen som jag ska hänga kläder på (bild kommer) 
Pappa: Smyckeshängaren och topparna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0