SNÖ, FJÄRDE ADVENT, FIN KVÄLL


Min helg har varit helt okej bra. Den började i fredags med mys framför teven. Lördagen fortsatte jag med filosofiuppsatsen som jag även sitter med just nu, blir aldrig klar och inte blir det något mvg heller! Senare på kvällen träffade jag Viktor, David och Jossan. Vi tittade på filmen Thor medan vi tjockade i oss chips och dipp. Efter filmen började spindelmannen 3 och vi hann se färdigt den innan klockan var alldeles för mycket då jag och Viktor kilade hem till mig. Idag har jag pluggat, pluggat och firat mormor på 70-årsdagen. Vi åt ute på restaurang inne i Örebro, mycket mysigt. Grattis mormor♥ Nu ska jag skriva färdigt den här förbaskade uppsatsen så jag kan gå och lägga mig och förhoppningsvis bli frisk snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0