HOSTAR MIG TILL DÖDS, TYP


När jag vaknade imorse hade jag så ont i halsen att jag knappt fick ur mig några ord. Jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag vilket jag tror jag gjorde rätt i då jag inte missade speciellt mycket. Personalen som lyssnar av telefonsvararen när man sjukanmäler sig kan knappast ha hört vad jag sa eftersom att min röst inte alls ville klämma ur sig några ord, haha, skulle vilja veta hur det lät.



I eftermiddags när jag äntligen piggnat till lite efter allt hostande orkade jag i alla fall ta tag i filosofiplugget. Jag har kommit ungefär halvvägs, vilket känns skönt. Jag skriver min uppsats om "vad är en god människa?" och har nu läst in mig på vad filosofen Stefan Einhorn tycker och tänker om just den frågan.

Nu ska jag borsta tänderna och kasta mig i sängen, har fruktansvärt ont i magen. Antingen beror det på allt hostande eller så är det helt enkelt laktosmagen som säger ifrån på grund av att jag åt pannkakor och mjölk för ungefär en timme sen. Jag har inte bestämt mig än om jag ska pallra mig iväg till skolan imorgon, men det hoppas jag. Hur mår och känner mig i morgonbitti får avgöra saken. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0