STAY WITH ME, THIS IS WHAT I NEED, PLEASE?


Dagen började fint med julbord i skolan sen åkte jag vidare till Kumla för ytterligare enkäter, men denna gång hos klass 5A på Fylstaskolan. Allt gick bra och nu har jag endast ett klasstillfälle kvar och det är förhoppningsvis på fredag tillsammans med klass 1B på Fylsta. Gud vad skönt det ska bli när allt detta Kumlabesökande är över. Nu ska jag laga mat sen ska jag faktiskt kolla på Chuck säsong 5 som jag idag upptäckte hade kommit ut, jipppii! Måste snart dra igång med filosofiarbetet som ska in på måndag, dock en vecka kvar men jag behöver förmodligen få ett MVG på uppsatsen för att få MVG i kursen som slutar nu efter jul. 



Idag blev det tyvärr ingen träning för min del för jag har alldeles för ont i halsen, suck.. Jag blir alltid förkyld framåt jul, snart får jag väl öroninflammation som också börjat bli tradition. Aja, bara hoppas att det inte blir så illa detta år. 

Just like the clouds, my eyes will do the same if you walk away.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0