EN HELGALEN FREDAG, JAG ÄR SÅ NÖJD!


Hade en jättemysig fredag igår. Började med tjejmiddag hos klasskompisen Na-Na som äntligen fyllt 18. Det bjöds på taco, fika, presdenter och massvis med skratt! Framåt åtta när tjejerna skulle ut på krogen åkte jag, Julia och Ellen hem till Julia. Det hände mycket busigheter på vägen till Julia och ännu fler när vi väl var framme. Vi delade med oss av våra galnaste pinsamheter och ännu senare hoppade vi i bubbelpoolen och satt där ytterligare några timmar. Det var verkligen en fin kväll tjejer ♥



Idag var jag uppe 07:30 och 07:50 var jag i Allébadet för att öva luciasim igen! Galet trött men jag är ju en krigare, det vet ni! Nu ska jag kila iväg till pappa sen vidare mot Pålsboda och Viktors pappa som fyller år. Full rulle! Nedan ser ni min julklapp från lillebror, fick den i förskott! Tack bror♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0