ALLA VACKRA KÄNSLOR I VÄRLDEN VÄGER MINDRE ÄN EN ENDA VÄNLIG HANDLING


Jag kämpade mig igenom skolan idag med min jobbiga hosta. Det gick väl helt okej bortsett från att ingen ville sitta bredvid mig, men det är smällar man får ta när man är sjuk antar jag. Jag har inte tränat idag heller, blir lite ledsen för jag vill så gärna! Sitter just nu och skriver på min filosofianalys men innan jag återgår till plugget igen vill jag bara tipsa om en så fin film jag såg idag på teckenspråket. My name is Jonah heter den. Den handlar om en döv åtta årig pojke som inte kan göra sig förstådd och heller inte förstå omgivningen. Jag grät av både sorg och glädje, tycker verkligen ni ska se den. Verkar dock inte som att den finns att ladda hem tyvärr. Kanske går att låna? Aja, tillbaka till filosofin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0