24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON

Min eftermiddag har varit så mysig! Utanför simhallen, i caféterian, var det fullt med olika stånd som sålde smink, doftgrejer, mössor m.m. när jag var på väg upp för att träna. Det var även en jätteduktig kille som spelade gitarr och sjöng så det hördes in i hela simhallen. Det bjöds på pepparkakor och glögg och hela jag fylldes med julkänsla vilket varade under hela träningen. Träningen i sig gick superbra, jag är nöjd med min insats. Det märks att jag har legat i några månader nu, allt känns så galet mycket bättre än förr. Efter träningen hade vi sån tur att vi fick mysa ute i kylan i badtunnan (som endast stod där idag) Dock råkade vi smälla igen dörren efter oss och blev därför utelåsta... Men efter att ha myst väldigt länge i tunnan bankade vi på dörren och blev insläppta av en snäll liten tant. Dagens räddare♥ Nu tänker jag mysa ner mig i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0