KÄR I EN ÄNGEL




Igår var jag på Marieberg med fina Ellen. Jag hade inte planerat att köpa något men kom trots det hem men både det ena och det andra.
Jag köpte ett fint fotoalbum som jag ska klippa och klistra in fina bilder i. Bilder som väcker minnen.
Alla fina kompisar, familjen och självklart pojkvännen ska få sin del i albumet.
Ellen tipsade mig om "extrafilm.se" där man kan beställa hem de bilder man har på sin dator så man får dom i fotopapper. Jag klickade hem runt 60 bilder igår. Nu är det bara vänta på att jag ska få hem dom i brevlådan så jag kan börja pyssla. L Ä N G T A R

Idag hade jag bara två lektioner.
Första lektionen var idrott, prov. Hur enkelt som helst! Kunde i stort sett allt.
Andra lektionen var tyska, lika tråkig som vanligt.

Nu sitter jag på golvet framför datorn och lyssnar på underbara Håkan. Har inga planer alls för kvällen vilket är väldigt tråkigt... Äta god mat, köpa något gottis och sätta på en bra film kanske♥ hemma mys.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0