HEAD ON COLLISION



Första april idag. Kan ju börja med att dela med mig av aprilskämtet Jonathan körde på mig.
Han sa att han vunnit på lotto, 12000 kr. Jag är så dum att jag trodde på det, såklart!
Själv har jag inte dragit något skämt än, är lite dålig på att komma på... aja.

Sista lektionen idag, företagsekonomi B, var hela kaos! Jag och Jonathan trodde vi skulle gå in i väggen.
Vi har skapat våra egna företag (på låtsas) och ska därför börja köpa och sälja varor/tjänster av andra företag i klassen. Man ska skicka förfrågningar, beställnigar, offerter, fakturer och hela köret. Jag och Jonte glömde skriva ut dubbletter av allt vi gjort så vi hade noll koll på vad vi hade skickat och inte skickat till folk... KÖRIGT! Jag kan säga att det var väldigt skönt när lektionen äntligen var över.

Idag har jag varit hallsbergare i 1 år! Är inte det lite coolt?! Och nej... detta är inte ett aprilskämt!
Jag trivs i Hallsberg, nära till skolan, kompisarna och pojkvännen, awesome!♥

Imorgon ska jag upp i tid, högskoleprovet står på schemat. Mellan 08:30-16:20 är det prov. Det är bara att tagga, önska mig lycka till!

Ikväll ska jag hem till Viktor, han ska firas utav släktingarna på hans mammas sida. Det ska bli mysigt.

Nu: Dusch, fixning och mellanmål.

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0